Snart är det jul...

...och jag har redan nått in i tio veckor av graviditeten. En fjärdedel är alltså avklarad och det känns helt overkligt när man tänker på det på det sättet. 

Jag mår inte alls så mycket illa längre, vilket är otroligt skönt. Däremot känner jag mig mest småtjock, finnig och väldigt trött. Ingen bra kombo! :-)

Det är inte mycket man orkar ta sig för och det är lätt att känna sig som den tråkigaste i världen men jag måste försöka samla all energi jag kan för att överhuvudtaget orka med jobbet. Där har tyvärr inte tempot dragits ner och värre blir det med den rådande finanskrisen som hela tider jagar oss bakifrån. Det är nya förhållningsregler varje vecka och det är inte det lättaste att hålla ordning på allt, kunna fokusera på rätt saker och utstråla den energi som krävs för att driva personalen framåt när det mesta handlar om indragningar och kravet att jobba ändå hårdare - jag vill ju bara lulla runt i myskläder drömma om min bebis i magen! :-)

Imorgon är det ny vecka och nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0