Ännu en "måbradag"

Jag mår alldeles förträffligt. Kanske att jag är lite tröttare men inte mycket i så fall - har liksom aldrig varit känd för att vara en nattsuddare precis.

Aptiten är det inget fel på och jag är sugen på allt som är nyttigt - äter typ fem, sex frukter och grönsaker varje dag.

Största skillanden är att jag måste gå på toa tidigt på morgonen och därmed inte kan somna om. Måste komma på ett sätt att komma över den här grejen med att inte somna om - imorgon bitti ska jag prova det gamla beprövade tricket att räkna få eller nåt.

Det kan till och med gå långa stunder när jag glömmer bort att jag är gravid - skulle lätt kunna planera in after work eller vinkväll just då... Sedan slår det mig och det sprider sig en stort flin över hela mig - jag ska bli mamma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0