Det har fortfarande inte gått in

Jag kan inte riktigt fatta det och på morgonen när jag vaknar så måste jag säga det högt flera gånger för att förstå att det är sant. Det är ingen dröm. Det blir lite enklare med tanke på att sambon har börjat med att säga "God morgon mamma". Jag har gjort klart för honom att det inte är något smeknamn som kommer att få bli en vana för honom :-)

Kände mig lite illamående i morse men jag vet inte om det är för att jag är illamående eller för att jag känner efter (hur dumt låter inte det?) Bröstet spänner lite extra och jag fick gå upp i natt och kissa vilket annars aldrig händer. Även om dessa symptom inte är så himlans roliga får de mig i alla fall till att förstå att det är verkligt det som händer i min kropp. Idag är det två veckor sedan ägglossning och imorgon går jag redan in i vecka 5.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0