Plus igen!

Stort plustecken



Jaha, då kan vi nog vara rätt så säkra då. Gravtestet visade ett tydligt plus även idag, ändå starkare faktiskt. Det finns något där inne.

Jag har inte velat tänka symptom innan fastän jag har känt att det har varit något på gång i min kropp. Nu kan jag släppa ut allt. Det som känns är molvärk bak i svanken, orolig mage och lite knäsvaghet. Tröttheten har jag inte hunnit känna av. Däremot bröt jag ihop kvällen innan jag testade - ett excelldokument ville inte samarbeta med mig och jag brast ut i krokodiltårar (det var efter det jag kände att nu MÅSTE jag görs ett test). Idag på morgonen började jag gråta när Barack Obama höll sitt segertal efter att ha vunnit presidentvalet - verkligen inte likt mig och det kändes ganska patetiskt måste jag säga. Det där berömda illamåendet ser jag inte fram emot - undrar just när det tänker knacka på? Jag avstår gärna om jag får tack! :-)

Annars är det bra och jag och blivande pappa försöker bara förstå att det är sant - svårt när man inte får pratat med någon om det.

Ok. nu ska jag ta tag i min andra dag som gravid! Tjoho!

"Jag ska bli mamma, jag ska bli mamma, jag ska bli mamma..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0