Tiden går...

Tiden går och jag har varit dålig på att uppdatera. Vi har äntligen blivit klara med golven här hemma men det har varít lite smått kaos och just nu står alla möbler huller om buller i ett av rummen.

Jag har varit sjukt trött. Sjukt trött är rätt ord för om jag inte hade vetat att jag är på smällen så hade jag trott att jag hade insjuknat i någon hemsk sjukdom med extrem trötthet som biverkning.

Dessutom har illamåendet slagit på en extra växel. Det är värst om mornarna och jag har till och med behövt krama toaholken vid ett par tillfällen. Usch! Men vad gör man? Jag äter clementiner så de borde snart ploppa ut genom öronen på mig.

Min dator beslutade för ett tag sedan att lägga av så nu sitter jag med en ny och äntligen kommer jag kunna att uppdatera bloggen med jämna mellanrum.

Jag börjar med en uppdatering om vilken vecka jag är inne i och vad som passerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0