Första semesterdagen

Äntligen första semesterdagen. Som jag har längtat.

Dagen har jag hitills spenderat med att prova kläder, vika allt i prydliga högar, städa undan och varit en tur till stan för några ärenden. Det ska bli så skönt när vi sitter på tåget tidigt imorgon bitt och äntligen är på väg!

Varje vecka får jag mail från Babycenter om min graviditet. Idag damp det ner ett nytt mail - det har nu gått 22 veckor och vi är inne i den 23:e veckan jag och bebis. H*n börjar bli riktigt stor nu.

Jag börjar på allvar känna mig riktigt gravid också. Det verkar inte vara någon som tvekar på att det finns en bebis i magen och jag känner själv att jag gärna stryker på magen i tid och otid och man blir hela tiden påmind om tillståndet - antingen genom att det sparkar och rör på sig därinne eller att man faktiskt känner att magen är lite i vägen emellanåt.

Härligt, härligt, härligt! Jag älskar att vara gravid - skulle kunna vara det alltid känns det som just nu! :) 


fetal development at 22 weeks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0