Snart är det semester! :)

Det är faktiskt sant - på torsdag åker  vi på semester till USA och blir borta till slutet av mars. Vi ska till Andreas faster utanför New York, bila längs kusten, in till stora staden New York några dagar för at t sedan avsluta med en flygning ner till Miami där vi ska hoppa på en kryssningsbåt som ska ta oss ut i Karibien. Underbart och jag kan inte beskriva hur mycket vi ser fram emot detta! Det var så länge sedan vi var iväg på en riktig semster och det här är vi verkligen värda.

Jag mår ganska bra och magen är lite sådär lagom stor och rund. Bebis kickar och sprallar runt i magen mest hela tiden och jag är så glad att känna att h*n lever och verkar må bra. Känner jag inget på ett tag är jag där och petar lite, det brukar inte ta särskilt lång tid innan jag får en spark som svar. Andreas älskar att ligga med handen på min mage på kvällarna när jag har somnat och känna alla rörelser - det är deras stund.

Sjukan jag åkte på senast var ingen maginfluensa som jag trodde utan det visade sig vara en rejäl magkatarr. Efter fem dagar utan fast föda kapitulerade jag och åkte till läkaren som gav mig medicin och sjukskrev mig en vecka. Jag var helt färdig och det tog en vecka att hämta igen sig igen. Usch, ska försöka att ta bättre hand om mig själv hädanefter. Semestern kunde inte kommit lämpligare.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0